//dOlly snOw




16.12.2014


happy birthday to me
happy birthday to me
happy birthday to eiyra
happy birthday to me 

Ya Allah sedihnya, terasa sangat tahun ni punya birthday adalah birthday yang sangat hambar berbanding tahun2 yang lepas. Ya Allah sedihnya, terasa sangatsangat. kenapa jadi macam ni. semuanya hambar :( takde yang menarik pon harini. aku teringin sangat nak something yang special time hari yang aku dilahirkan. aku teringin nak ada dengan kawan2 ngn orang yang aku sayang. tapi semuanya mcm :( Ya Allah kenapa kau duga aku time semuanya berlaku hari yang sama. dari malam tadi sampai sekarang tak henti aku mengalirkan air mata. dengan kena marah dalam kereta, dengan classmates mcmni. Ya Allah aku rasa aku sorang je dalam dunia ni. aku rasa mcm nak lari semua orang. aku tak tahu apa salah aku pada orang, aku memang tak pandai berkawan, aku memang tak pandai ambil hati orang. tapi aku tak rasa aku buat masalah dengan orang. aku tak buat kecoh pon dalam kelas. aku pergi kelas pon tak bergaul sangat kenapa semuanya aku yang kena. aku nakkan kebahgiaan aku. aku tak layak ke nak bahagia. aku tau aku yang paling bodoh dalam kelas, paling annoyying mcm sial dalam kelas. tahla terasanya. time birthday orang lain berebut masing2 masukkan gambar then wish macam2 tapi time aku? takde sorang pon ingat sampai sorang tegur baru yng lain wish. Ya Allah betapa halimunannya aku dalam kelas :( memang aku takpernah rasa dihargai. kawan pon tak sudi dengan aku apatah lagi org lain. Ya Allah, aku teringin nak kena prank kena balik itu ini, kena itu ini. tapi semuanya aku tak pernah alami. aku rindukan zaman sekolah, diaorg sanggup datang rumah walaupon tgh cuti semata2 nak celebrate birthday aku. aku rindu nak jadi org yang selalu org ucap happy birthday. ini hari aku :( tapi kenapa tak terasa apaapa. Allah sedihnya. kena marah kena ignore. aku tak kesah tak dapat hadiah apa apa pon. aku cuma nak dihargai. aku nak rasa aku wujud dalam diri semua orang yang aku kenal. aku nak rasa dijaga oleh semua. tapi, nampak sangat takkan berlaku kalau mcmni jadikan. sedihnya Ya Allah. aku sedih sangatsangat. aku tak wujud di mata sapa2. kalau aku tajde pon takkan ada yang akan bersedih, takkan ada yang akan rindukan aku. takkan ada. takkan ada. nama aku pon orang tak ingin nak sebut. hambarnya birthday kali ni. Ya Allah sedihnya. lagi sedih tahun ni aku nak celebrate dengan org yang sangat bermakna buat diri aku. dahla sem depan dia final sem. aku tau aku takkan dapat sambut birthday aku dengan dia lagi. tapi nampak sangat aku takkan merasa apa yang aku nak. aku hambar dengan semua org. aku langsung tak bergun. aku tak diperlukan langsung. aku ni hanya singgahan utk semua orang :( aku tak kuat ya allah, aku tak kuat. aku nak sangat pergi jauh dari semua orang. tinggalkan semua orang lagipon aku sangatsanagt tak diperlukan disini. ya allah kuatkan aku :(




Older Post | Newer Post